Jeta e një prej udhëheqësve më të mëdhenj ushtarakë në histori, Napoleon Bonaparte, ka mbërritur në ekranin e madh në spektaklin e shumëpritur epik “Napoleon”, nga regjisori legjendar Ridley Scott.
Krijuesi i klasikëve si “Alien” (1979), “Exterminator” (Blade Runner, 1982), “Gladiator” (2000) dhe “Kingdom of Heaven” (2005) në veprën e tij të fundit na tregon ngritjen dhe rënien e ndërlikuar të perandorit të famshëm francez, të luajtur nga Fituesi i Oscar-it Joaquin Phoenix.
Marrëdhënia me Josephine
Filmi përshkruan rrugën e pamëshirshme drejt pushtetit përmes lenteve të marrëdhënies së varur dhe të paqëndrueshme të Napoleonit me dashurinë e tij të vetme, Josephine, të luajtur nga Vanessa Kirby.
Skenari i filmit u shkrua nga David Scarpa, i cili më parë ka punuar me Ridley në dramën biografike të krimit “All the Money in the World” (2017).
Për vite me radhë, një nga regjisorët më të rëndësishëm në histori, Stanley Kubrick, u përpoq të filmonte historinë e Napoleonit, por ai nuk arriti të realizonte projektin e tij pasionant për disa arsye. Ridley Scott lexoi skenarin e tij, të cilin e gjeti mjaft të pakënaqshëm dhe vendosi ta sjellë historinë në ekranin e madh në mënyrën e tij, më energjike.
Filmi përfshin disa dekada, nga ngritja e protagonistit deri në ditët e tij të fundit, poshtëruese në mërgim, duke dramatizuar shumë nga pikat kryesore të jetës së tij.
Thelbi i filmit është romanca e Napoleonit me Josephine, të venë me të cilën ai martohet përfundimisht. Miqësia e tyre është një lloj beteje, një luftë pushteti e zhvilluar përmes deklaratave të besnikërisë dhe nevojës. Filmi luan një pjesë të madhe të aksionit përmes letrave të Napoleonit drejtuar asaj.
Me Ridley Scott pas kamerës, mund të prisni që fitoret më të famshme të Napoleonit të rikrijohen në ekranin e madh në shkallë të madhe dhe detaje të tmerrshme.
Skenat e betejës me mijëra shtesa janë magjepsëse. Pa ekzagjerim, disa nga më të mirat e kanë zbukuruar ekranin. Scott nuk heziton të tregojë tmerret e luftës në fushën e betejës.
Filmi gjithashtu evokon me besnikëri Francën e asaj kohe me kostume dhe peizazhe.
Skena nga filmi
Por thelbi i këtij mësimi historie është performanca e Joaquin Phoenix në rolin e titullit. Feniksi i Napoleonit bën një tallje të plotë me një njeri. Ai ndonjëherë është si një fëmijë që imiton seriozitetin e një të rrituri.
Komandanti francez që pushtoi gjysmën e Evropës, gjatë jetës së tij iu nënshtrua shakave të shumta për lartësinë e tij. Edhe pse filmi nuk flet shumë për të, pothuajse e gjithë komedia vjen nga një njeri që është i vogël në më shumë mënyra sesa thjesht shtat.
Historia portretizon mjaft mirë jetën e Napoleonit, por duket se nuk ka elementë të mjaftueshëm për të bërë të mundur të kuptojmë se kush është ai si person. Mungojnë skenat që tregojnë edukimin e tij dhe arsyet e formimit të ideologjive të tij.
Nuk mund të mos vërehet se filmi i kushton pak vëmendje strategjisë apo gjenisë taktike të Napoleonit dhe se nuk ka asnjë festë të habitshme pas fitores.
Versioni i zgjeruar
Scott mbulon të gjithë shtrirjen e karrierës së Napoleonit në më pak se tre orë, gjë që duket shumë e shkurtër për jetën kuptimplote që kishte protagonisti kryesor. Napoleoni i Ridley është thjeshtuar në ekstrem, por për një arsye: filmi fillimisht u bë për transmetimin e Apple, por një version më i shkurtër u bë për kinematë në mënyrë që të mund të konkurronte për Oscar.
Skena nga filmi
Mund të jetë një mundësi për të parë gjithçka që i mungon versionit teatror të filmit.
Megjithatë, kjo e metë kryesore vështirë se mund të korrigjohet. Filmi është realizuar tërësisht në gjuhën angleze dhe përmban vetëm disa fjalë të frëngjishtes origjinale, që sipas të gjitha logjikës duhet të jetë e kundërta. Megjithatë, ne tashmë jemi mësuar me gjëra të tilla në Hollywood.
Napoleoni është larg nga filmat më të mirë të Ridley, por nuk mund të themi se nuk është i mirë. Regjia e Scott dhe aktrimi i Phoenix janë të denjë për çdo vëmendje.
Filmi është vlerësuar me 6.8 në IMDb, ndërsa ka një vlerësim pozitiv prej 62 për qind në Rotten Tomatoes. /tesheshi.com/