Tregu global i lojërave të videove do të gjenerojë të ardhura 159.3 miliardë dollarë këtë vit, me 9.3 përqind më shumë se një vit më parë, sipas një raporti të Newzoo.
Kompania parashikon që të ardhurat e asaj industrie do të kalojnë 200 miliardë dollarë në vit deri në vitin 2023.
Për krahasim, Disney regjistroi një humbje prej 1.4 miliardë dollarë në tremujorin e mëparshëm, dhe e gjithë industria e filmit ka humbur afër 10 miliardë dollarë që nga fillimi i vitit, për shkak të masave për të frenuar pandeminë koronare, e cila ka goditur sektorë të tjerë të industrisë së argëtimit.
Rritja më e madhe e të ardhurave do të jetë në segmentin e lojërave për pajisjet mobile, për të cilat u kontribua gjatë pandemisë nga mbyllja e shumë kafeneve në internet dhe rritja e disponueshmërisë së pajisjeve mobile.
Rritja e shitjeve të lojërave celular
Sipas analistit të Newzoo, Tom Wijman, të ardhurat nga shitjet e lojërave celularë në vitin 2020 do të arrijnë në 77.2 miliardë dollarë, ose 13.3 përqind më shumë se një vit më parë.
Vlerësohet se nga 2.7 miliardë përdoruesit e lojës, 2.6 miliardë do të luajnë në pajisjet mobile.
Megjithatë, vetëm 38 përqind do të paguajnë për të luajtur në një telefon celular, tregon sondazhi.
I vetmi sektor në industrinë e lojrave që pritet të humbasë të ardhurat, është ai në lojëra të bazuara në shfletues, me 13.4 përqind këtë vit, në 3.08 miliardë dollarë.
Sipas Wijman, rritja e të ardhurave është zakonisht shumë më e ngadaltë në botën e lojërave në PC, pasi lojërat më të njohura kanë qenë rreth tre vjet, madje edhe më shumë se një dekadë.
Për më tepër, lojërat në internet regjistrojnë disa vonesa pikërisht për shkak të sëmundjes COVID-19.
Shitjet e lojërave në PC pritet të rriten 4.8 përqind këtë vit, në 36.9 miliardë dollarë.
“Kompjuterët personalë janë një histori e ndryshme”
“Nëse dikush dëshiron të luajë një lojë të veçantë, ai me siguri do të presë një muaj tjetër. Sigurisht, nëse shndërrohet në gjysmë viti ose një vit pritjeje, historia ndryshon. Sidoqoftë, ne nuk e regjistruam atë. Mund të regjistrojmë një lëvizje pak më të zbehtë të tregut, nëse lojërat janë në dispozicion në vendet e tjera, por edhe kjo do të kufizohet në disa tifozë të mëdhenj, të cilët nuk mund të presin të luajnë një lojë të veçantë,” tha Wijman.
Por, siç thekson ai, lojërat e shkarkuara në kompjuterët personalë janë një histori ndryshe.
“Kryesisht, tregu do të normalizohet pas muajve rekord të angazhimit dhe shpenzimeve që tani jemi duke regjistruar. Do të jetë një sfidë për kompanitë e lojërave të ruajnë disa nga lojtarët më të rinj, por ne presim që disa lojtarë të rinj të vazhdojnë të luajnë. Pandemia me siguri ka përshpejtuar lëvizjen drejt dixhitalit,” tha Wijman. /tesheshi.com/